måndag 22 september 2014

Låt oss presentera...

...vinnaren i vår illustrationstävling, GRATTIS ANNA!

Illustration: Anna Grape, www.annagrape.se
Efter att vår jury överlagt kan vi nu presentera vinnaren Anna Grape, med sin illustration "Narwhal". 

Lite om Anna och hennes illustration.
"Jag heter Anna Grape, är 29 år gammal och frilansar som illustratör. Jag bor med mina två hundar och sambo i Norrtälje, och har jobbat som illustratör i ca 3 år. Jag älskar djur, och det märks ofta i det jag skapar. Så till denna tävling när temat var kallt och vintrigt så tänkte jag att jag skulle passa på att göra en narval. Dom är ju som havets enhörningar, hur söta som helst! Så jag gjorde en ensam narval under stjärnorna, som sjunger på en liten sång. "

Du hittar mer om Anna och hennes andra verk på www.annagrape.se.

Som en del i priset, förutom äran, i tävlingen ingick att välja en välgörenhetsorganisation som vykortet ska säljas till förmån för. Anna har valt organisationen Läkare utan gränser. Ett fint och bra val tycker vi! Hela vinsten på försäljningen av vykortet Narwhal kommer därmed att gå oavkortat till Läkare utan gränser. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar