torsdag 25 september 2014

Bidrag till vår illustrationstävling

Vad glada vi blev av alla fina bidrag som skickades in till oss och vår illustrationstävling. Med tillåtelse från deltagarna i tävlingen får vi nu visa upp de fina bidragen även för er, men en liten presentation av personen bakom bilden. 


Jenny Holmgren

Bild: Jenny Holmgren, Jennys skruvade målningar

Mer av Jenny hittar du på hennes Facebooksida, Jennys skruvade målningar. Där presenterar Jenny sig såhär:

"Hej! Vad roligt att just du ville komma in på min sida och kika lite. Jag ÄLSKAR att måla och pyssel av olika slag.
Många vänner och familj har varit på mig om att jag borde sälja det jag målar, så jag tänkte göra ett försök.

Jag kommer lägga upp bilder här på Facebook med målningar som finns tillgängliga till försäljning. Dessa skrivs ut på ett fotopapper i A4-format. Det kommer att komma ut lite nya bilder titt som tätt. Nu till en början har jag inte så mycket bilder men målar all min lediga tid. Har två små pojkar 2 och 3 år så målandet blir när dom sover.
Hoppas ni gillar mina bilder och går med i gruppen oavsett om ni köper något eller inte.
Sprid gärna gruppen vidare :)"



Tack för ditt bidrag Jenny, det är så detaljrikt och underbara färger!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar